Over onze 100 dagen geldige terugbetalingsgarantie
Wanneer u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u het ongebruikte product binnen 100 dagen na levering naar ons terugsturen. Regelmatig bestellen klanten onze producten als geschenken, met onze toewijding tot uitmuntendheid in klantenservice heft u nu de tijd, mocht er een probleem zijn met een item.
Wat als mijn item beschadigd is?
Stuur een korte beschrijving van het defect en de order-ID (mocht u deze bij de hand hebben) naar onze klantenservice. Mocht een product beschadigd aankomen, dan is het altijd handig als u, indien mogelijk, een foto van de schade kunt opsturen. Op deze manier kunnen we beter beoordelen of de schade tijdens het transport is ontstaan.
Hoe een product te retourneren?
Neem contact op met onze klantenservice en vermeld het product dat u wilt retourneren en de redden waarom u deze wenst terug te sturen. We sturen u dan een etiket voor retourzending en voorzien u van contactgegevens van de pakketdienst om een dag en tijdstip te regelen die handig zijn voor u om het pakket op te halen. Pak het artikel opnieuw in en bevestig het label van de retourzending aan de doos. Zorg ervoor dat u eerst de streepjescode van uw originele zending verwijdert of bedekt. Bij afhaling ontvangt u een ontvangstbewijs. Bewaar het als bewijs van de retourzending. In uitzonderlijke gevallen biedt de pakketservice mogelijk niet de mogelijkheid om af te halen vanwege productafmetingen of omdat een afhaalservice niet voor een bepaalde regio of land wordt aangeboden. In dat geval dient de klant een economische optie voor retourzending te kiezen en vergoeden wij de kosten van de retourzending.
Wat wordt terugbetaald?
We zullen altijd de volledige artikelprijs evenals de kosten van de verzending uit ons magazijn aan u terugbetalen. De volgende kosten worden niet gerestitueerd: kosten voor aangepaste artikelen (bijvoorbeeld gravures). Extra kosten voor exprespost als dit werd gekozen in plaats van standaardverzending. Extra kosten van levering onder rembours indien dit werd gekozen als betaalmethode. Wij betalen altijd voor de kosten van de retourzending wanneer een product beschadigd aankomt of de reden voor de retourzending onder onze verantwoordelijkheid valt. Anders zijn de kosten verbonden aan de retourzending voor rekening van de klant. We behouden ons het recht voor om restituties te weigeren voor producten die in actief gebruik zijn geweest.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug voor een retourzending?
Indien u goederen terugstuurt, worden terugbetalingen gedaan binnen 14 dagen nadat de goederen zijn afgeleverd in ons magazijn, maar vaak veel sneller. De retourbetaling wordt gedaan via dezelfde betaalmethode die u had gekozen voor de oorspronkelijke betaling. Voor die betaalmethoden waarbij we niet de vereiste betalingsgegevens van de betalingsverwerker ontvangen om een terugbetaling te regelen, nemen we contact met u op.
Recht op herroeping
Naast ons 100-dagen restitutiebeleid heeft u altijd het wettelijke herroepingsrecht.
Recht to annuleren
U heeft het recht om uw bestelling te annuleren binnen de zogenoemde 100 dagen cooling off periode, welke start op de dag dat u uw bestelling van ons ontvangen heeft. U dient het annuleren van uw bestelling schriftelijk bij ons kenbaar te maken bij het op de website genoemde adres.
Voorwaarden van annuleren
Wanneer u besluit uw bestelling te annuleren heeft u de plicht om de goederen in de juiste omstandigheden te houden.
U dient na annulering de goederen z.s.m. aan ons te retourneren, zie website voor contactgegevens.
Wij behouden het recht om extra kosten aan u door te bereken indien wij kosten maken om onze producten weer terug te krijgen of indien u de producten op onze kosten naar ons terugstuurt. Bij het retourzenden, vergoeden wij naast de verkoopprijs ook de verzendkosten. De kosten van het retourneren naar ons magazijn zijn voor uw eigen rekening.
Op het moment dat u bij ons aangeeft uw verkoop te willen annuleren, zullen wij het bedrag dat aan ons betaald is aan u terugbetalen, in elk geval binnen 100 dagen na het annuleren van uw bestelling.
U heeft niet het recht om een aankoop te annuleren, waarbij goederen zijn gemoeid die aan bederf onderhevig zijn.
Recht to annuleren
U heeft het recht om uw bestelling te annuleren binnen de zogenoemde 100 dagen cooling off periode, welke start op de dag dat u uw bestelling van ons ontvangen heeft. U dient het annuleren van uw bestelling schriftelijk bij ons kenbaar te maken bij het op de website genoemde adres.
Voorwaarden van annuleren
Wanneer u besluit uw bestelling te annuleren heeft u de plicht om de goederen in de juiste omstandigheden te houden.
U dient na annulering de goederen z.s.m. aan ons te retourneren, zie website voor contactgegevens.
Wij behouden het recht om extra kosten aan u door te bereken indien wij kosten maken om onze producten weer terug te krijgen of indien u de producten op onze kosten naar ons terugstuurt. Bij het retourzenden, vergoeden wij naast de verkoopprijs ook de verzendkosten. De kosten van het retourneren naar ons magazijn zijn voor uw eigen rekening.
Op het moment dat u bij ons aangeeft uw verkoop te willen annuleren, zullen wij het bedrag dat aan ons betaald is aan u terugbetalen, in elk geval binnen 100 dagen na het annuleren van uw bestelling.
U heeft niet het recht om een aankoop te annuleren, waarbij goederen zijn gemoeid die aan bederf onderhevig zijn.