HumidorDiscount groeit sinds de oprichting in 1999 gestaag. Vanaf het bescheiden begin in de garage van onze ouders en kelder, naar een positie vandaag van toonaangevende internationaal opererende online verkoper van sigarenaccessoires, met klanten in meer dan 140 landen.
Onze obsessies
Al deze jaren streven wij ernaar om alles in deze niche markt te leren en zo onze passie en enthousiasme rondom het opslaan van sigaren en van sigaren accessoires verder te ontwikkelen. Onze Humidor Gids is de gids geworden in de markt voor alle sigarenliefhebbers en is inmiddels vertaald in meer dan 30 talen. In eerste instantie is het soms lastig om te bepalen wat de verschillen zijn tussen de beschikbare humidors en kunnen ze allen als een goede keuze worden gezien. Maar wanneer u net iets meer onderzoek doet, zult u grote verschillen zien wat betreft luchtbevochtigingssysteem en bouw van de humidor, wat een enorme impact kan hebben op de conditie en smaak van uw sigaren. We hebben een obsessie voor het identificeren van de beste producten met innovatieve snufjes die leiden tot de ultieme werking van het product, en die daarbij een goede waarde bieden voor de prijs. Het is vandaag de dag erg makkelijk om te vallen voor luxueze merknamen, daarom helpen de meer dan 10000 klantbeoordelingen u wellicht bij de aankoop van uw humidor.
We streven naar uitmuntendheid in: - We bieden de beste waarde - Logistiek - Klantenservice
We bieden de beste waarde aan onze klanten . We willen dat elke bezoeker van de online HumidorDiscount-winkel er zeker van is dat ze de best beschikbare prijs betalen. Elke aankoop op HumidorDiscount valt onder onze laagsteprijsgarantie . Daarnaast bieden wij zeer gunstige verzendvoorwaarden; meer dan 90% van alle bestellingen in onze winkel komen in aanmerking voor gratis verzending (zie verzendkosten ).
Logistiek Onze klanten geven de voorkeur aan het snel ontvangen van hun bestellingen. Veel van de aankopen worden gekocht als een geschenk voor iemand anders en daarom is het belangrijk dat een product op tijd bij de klant geleverd wordt. Het is een logistieke uitdaging om wereldwijd bestellingen te leveren, helemaal daar we proberen zo goedkoop mogelijke verzendkosten aan te bieden. Om dit te kunnen doen, hebben we een logistieke oplossing bedacht wat betreft het opslaan van onze goederen, verdeeld over 3 continenten in magazijnen in Duitsland, Amerika, Japan, Frankrijk, Italie, Engeland en Spanje, om er zo voor te zorgen dat een bestelling als nog binnen 48 uur aan de klanten in Europa en Amerika bezorgd kan worden. Indien een product niet op voorraad is, dan sturen wij een bestelling via UPS vanuit een ander magazijn naar de klant toe. Bij uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail, inclusief tracking code , zodat het voor u mogelijk is om exact te zien waar uw betelling zich bevindt, van onze deur tot aan uw deur.
Klantenservice: We weten dat een vriendelijke en deskundige klantenservice cruciaal is voor een positieve koopervaring. Indien u vragen of opmerkingen heeft over een van onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Mocht u suggesties voor verbetering of kritiek hebben, dan horen we dit ook graag. Laat het ons weten en help ons om ons doel om de klantervaring continu te verbeteren. Als onderdeel van onze toewijding tot uitmuntendheid in klantenservice bieden wij een 100-dagen retourbeleid.
We streven naar uitmuntendheid in: - We bieden de beste waarde - Logistiek - Klantenservice
We bieden de beste waarde aan onze klanten . We willen dat elke bezoeker van de online HumidorDiscount-winkel er zeker van is dat ze de best beschikbare prijs betalen. Elke aankoop op HumidorDiscount valt onder onze
Logistiek Onze klanten geven de voorkeur aan het snel ontvangen van hun bestellingen. Veel van de aankopen worden gekocht als een geschenk voor iemand anders en daarom is het belangrijk dat een product op tijd bij de klant geleverd wordt. Het is een logistieke uitdaging om wereldwijd bestellingen te leveren, helemaal daar we proberen zo goedkoop mogelijke verzendkosten aan te bieden. Om dit te kunnen doen, hebben we een logistieke oplossing bedacht wat betreft het opslaan van onze goederen, verdeeld over 3 continenten in magazijnen in Duitsland, Amerika, Japan, Frankrijk, Italie, Engeland en Spanje, om er zo voor te zorgen dat een bestelling als nog binnen 48 uur aan de klanten in Europa en Amerika bezorgd kan worden. Indien een product niet op voorraad is, dan sturen wij een bestelling via UPS vanuit een ander magazijn naar de klant toe. Bij uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail, inclusief tracking code , zodat het voor u mogelijk is om exact te zien waar uw betelling zich bevindt, van onze deur tot aan uw deur.
Klantenservice: We weten dat een vriendelijke en deskundige klantenservice cruciaal is voor een positieve koopervaring. Indien u vragen of opmerkingen heeft over een van onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. Mocht u suggesties voor verbetering of kritiek hebben, dan horen we dit ook graag. Laat het ons weten en help ons om ons doel om de klantervaring continu te verbeteren. Als onderdeel van onze toewijding tot uitmuntendheid in klantenservice bieden wij een 100-dagen retourbeleid.
Feiten en cijfers
Jaar van oprichting: 1999Founders: Felix Spohn, Dr. oec. Daniel SpohnKlanten in meer dan 140 landen wereldwijdTotaal verkochte producten:> 500.000 Aantal beoordelingen van onze top humidor:> 1.000 (met een gemiddelde klantenclassificatie van 4,5 van de 5 sterren) Klanten beoordeelde onze service: 4,7 van de 5 sterren Jaarlijkse websitebezoekers: > 1.000.000HumidorDiscount wordt beheerd door Gebr. Spohn GmbH
1999
- Stichting en rechtstreekse verkoop bij de ouders thuis. Begonnen in de kelder, daarna zijn we naar de garage en zolder uitgebreid. - Lancering van online shop in het Duits en Engels. Alles met gratis verzending en de beste prijs garantie. In 1999 was HumidorDiscount een van de eerste online winkels die zich specialiseerde in sigarenaccessoires.
2000
- Verhuisd naar een oude WOII-bunker, gedeeld met een ander bedrijf dat doodskisten verkoopt aan de Goth-clientèle. - Ontwerp van een eigen productlijn humidors
2003
- Verhuisd naar moderne magazijn- / kantoorfaciliteiten (eindelijk!!)
2005
- Internationale uitbreiding: Frankrijk en Italië - Overname van de meest populaire Duitse sigarensite van dit moment.
2006
- Internationale uitbreiding: Spanje, Zweden, Nederland, Rusland, Japan
2007
- Opening van de fysieke winkel
2013
- Opening van moderne winkel met grote walk-in humidor
2014
- Lancering van een nieuwe online winkel voor accessoires en herengeschenken in de luxesector
2015
- Lancering van eigen merk premium rum van middelbare leeftijd
2016
- ontving de Habanos Specialist of the Year Award. Op de foto ontvangt Felix Spohn de felbegeerde prijs van Heinrich Villiger, voorzitter van Villiger & Söhne AG, \"een van de meest geduchte spelers in de sigarenindustrie\" volgens het tijdschrift sigarenaficionado.
- Lancering van Perfectsmoke-website voor pijprokeners
- Gastheer en organisator van de eerste \"Big Smoke\" in Keulen, een van de grootste bijeenkomsten voor sigarenrokers in Europa. De laatste jaren werd ons evenement bijgewoond door een Who's Who van de sigarenindustrie, waaronder: J.C. Newman Family, Antonio Gomez (La FLor Dominicana), Jonathan Drew (Drew Estate), Néstor Andrés, Gustavo, José Luis Plasencia (Plasencia), Juan Lopez (Gurkha), Kaizad Hansotia (Gurkha), Glenn Case (Kristoff Cigars), Bradley Rubin (Alec Bradley), George Sosa & Ralph Montero (Alec Bradley), Robert Caldwell (Caldwell Cigars), Jeremy Casdagli (Bespoke Cigars), Omar de Fries (Fratello Cigars), Jorge & Orlando Padrón (Padrón Cigars), Rocky Patel, Hamlet Paredes (Rocky), Juan Ignacio Martínez (Joya de Nicaragua), Pete Johnson (Tatuaje), Jaime & Janny Garcia (My father Cigars), Jan Vistisen
(Royal Danish Cigar), Christian Eiroa (Eiroa Cigars, Camacho), Sam Reuter (Davidoff), Didier Houvenaghel (Nicarao, La Ley, Pitbull), Abdel Yousuf 'AJ' Fernandez (AJ Fernandez), Raymondo Bernasconi (Gilbert De Montsalvat)
Foto van Big Smoke Köln met Paul Segal, Kolja Kukuk, Felix Spohn en Rocky Patel
2017
- Uitbreiding van online winkel in 22 talen - Opening van Cigar Lounge
2018
- €70.000,- handgemaakte antieke cassaforte humidor
- Lancering eigen assortiment premium sigaren
- Lancering eigen assortiment premium sigaren
2021
- Felix Spohn en het team ontvingen de Davidoff Golden Band Award 2021 van Oettinger Davidoff AG als erkenning voor de best presterende retailers van Davidoff wereldwijd.
Bestuurder
Felix Spohn, Daniel Spohn
Klantenservice
André Batzer (directeur klantenservice), Irmgard, Katharina, Gergö International: Rubén (ES), Junichi (JP), Antonio (IT), Irina (RU), Louise (SV), Madly (FR), Natalia (PL), Iris (EN, ES, FR)
IT
Josep (director web development), Valerian (webontwikkeling), Thomas (IT), Matias (full stack designer)
Accounting
Tobias Hölscher (directeur boekhouding), Gisela, Dagmar, Mischa
Orderverwerking
Maren, Margit, Christoph
Anders
Moritz (productmanagement), Jannik (productontwikkeling), Jelena (winkelmanager), Hülya (kantoor), Fabian
Meer informatie vindt u op onze website contactpagina en op de bedrijfsinformatie pagina.
Een deel van onze jaarlijkse winst gaat naar de meest effectieve goede doelen wereldwijd.
Onze donaties worden geleid door het onafhankelijke onderzoek van de goede doelen beoordelaars GiveWell en Animal Charity Evaluators en hun jaarlijks bijgewerkte aanbevelingen van de meest effectieve goede doelen. Een donatie van 5000$ aan de best beoordeelde goede doelen kan de dood van één kind aan malaria en 300 niet-dodelijke malaria-infecties voorkomen.
We hebben de volgende goede doelen gesteund:
Malaria Consortium
Hoogst gewaardeerde liefdadigheidsinstelling door GiveWell.
Zie gedetailleerde beoordeling van effectiviteit
Kinderen in gebieden met een hoog risico voorzien van medicijnen tegen malaria.
Stichting tegen Malaria
Hoogst gewaardeerde liefdadigheidsinstelling door GiveWell
Zie gedetailleerde beoordeling van effectiviteit
Distributie van muskietennetten tegen malaria.
Albert Schweitzer Stichting
Goed doel met de beste beoordeling door Animal Charity Evaluators
Campagne voeren voor betere welzijnsnormen voor fabrieksmatig gehouden dieren.